peregrintoolc:

I’m thankful for all the different ways I can eat potatoes

altonbrownisgod:

allbandssuck:

Black Randy & The Metrosquad - Trouble At The Cup (Dangerhouse reissue)

Dicks fight banks hate!

I got no use for drugsI never get highI wanna shoot a copI wanna see him die

altonbrownisgod:

allbandssuck:

Black Randy & The Metrosquad - Trouble At The Cup (Dangerhouse reissue)

Dicks fight banks hate!

I got no use for drugs
I never get high
I wanna shoot a cop
I wanna see him die

My brothers Devon rex tho…

#notanimalabuse

My brothers Devon rex tho…

#notanimalabuse

workingmenarepissed:

distortiontodeafness:

VILE ‘Solution’ LP 1983 (FULL ALBUM) Boston Hardc…:

Vile > everything boston (except the freeze)

Negative fx tho…

VILE ‘Solution’ LP 1983 (FULL ALBUM) Boston Hardc…:

spittoseethe-shine:

mayahansens:

the sickest burn in all of television history

ily Lupita

mary-batman:

Social anxiety isn’t “omg I hate people lol I wish I was sleeping and watching netflix!”.
It’s “I want desperately to be able to hang out with people but I hate the feeling of sheer panic and fear I get around them so I don’t/ can’t and it eats away at me every day so I end up just staying home and say I’m sleeping or watching something”

How To Have Sex With A Girl On Her Period: 1.) Grab a towel 2.) Quit being a little bitch.

pretty girls with a messy bun and baggy shirts look hot as fuck but when I do it it’s like I’ve been doing drugs for 5 days straight

condom:

I love when people shut the fuck up

beyoncebeytwice:

can someone invent a candle that smells like a blown out candle

pupbutt:

why say nip slip when peek-a-boob is so much better

Reig - Disarm (EP 1982):

lordoftheinternet:

i’m glad the shit that lives in the ocean lacks the ability to leave the ocean because most of it is scary as fuck